Netværksdage 2021: Tilmeldingen er nu åben!

Danske Regioner inviterer for 10. gang til Netværksdage om sygehusbyggeri. Vidensdeling og erfaringsudveksling er endnu engang på programmet, når der over to dage afholdes konference i Nyborg d. 29. og 30. november.

Igen i år afholdes Netværksdage om sygehusbyggeri på Hotel Nyborg Strand, hvor regionale medarbejdere og ledere samles for at dele viden, udveksle erfaringer og diskutere de nyeste udviklinger inden for sygehusbyggeri.

Dette års program er fyldt med en række spændende sessioner, der alle sætter forskelligt fokus på centrale temaer i relation til sygehusbyggeri. Der vil i år være fem sessionsrunder, hvilket giver deltagerne rig mulighed for at komme i dybden med de enkelte emner og skaber plads til diskussion og læring.

Sammensætningen af dette års sessioner er inspireret af, hvad der sker ude i regionerne netop nu, og dermed hvad der fylder mest for de regionale medarbejdere, der beskæftiger sig med sygehusbyggerier. Mere end 10 år med nye sygehusbyggerier betyder, at nogle af sygehusbyggerierne er forholdsvist langt i byggeprocessen, mens andre allerede er taget i brug. Dette afspejles i årets sessioner, der blandt andet vil handle om ibrugtagning, brugerinddragelse og nye arbejdsgange. Også sessioner om byggeprocesser, logistik og klinisk drift vil være at finde på programmet, sammen med en masse andre emner, der alle relaterer sig til de mange nye byggerier.

Netværksdage om sygehusbyggeri 2019

Konferencen afholdes på Hotel Nyborg Strand d. 29. – 30. november 2021. Tilmelding kan ske her, hvor programmet og de mange sessionsbeskrivelser også kan ses.

Da der er et begrænset antal pladser på konference, anbefaler vi, at tilmeldingen sker hurtigst muligt.