290 regionale byggefolk deltog i Netværksdage 2023

Netværksdage om Sygehusbyggeri 2023 er nu veloverstået. Det var igen i år inspirerende at samle regionale byggefolk til to dage fyldt med vidensdeling og netværksopbygning indenfor sygehusbyggeri. Denne gang var det den 11. afholdelse af Netværksdagene, og begivenheden bød på inspirerende plenumoplæg samt mange spændende sessioner.

Den første dag indledtes med en paneldebat med erfarne projektdirektører, herunder Helle Gaub, Asger Schou, Sune From og Kenneth Holm. Senere på dagen deltog Bent Flyvbjerg i en fire side chat, hvor han delte værdifuld indsigt i udfordringer og bedste praksis inden for megaprojekter og byggeledelse.

Begge dage var desuden kendetegnet af en række dybdegående sessioner om emner som digitalisering, risikostyring og ibrugtagelse af færdige byggeprojekter. Hvis du ikke havde mulighed for at deltage eller gerne vil gense præsentationerne, kan du finde dem her.

Endnu engang skal der lyde en stor tak til alle, der har været involveret i planlægningen af netværksdagene, samt til de engagerede sessionsledere og deltagere.

Nedenstående billede er fra Fire Side Chatten med Bent Flyvbjerg

To personer sidder på en scene med en computer skærm foran dem. Bagved af dem er en storskærm hvor man kan se forskeren Bent Flyvbjerg.