Nyt på hjemmesiden: Temasamling

Videndeling både på tværs af regionerne, samt mellem de mange hospitalsbyggerier rundt om i landet, er højt prioriteret i regionerne. Det er derfor helt essentielt, at der skabes en let og direkte adgang til de mange erfaringer, der skabes om sygehusbyggeri i disse år.

For at sikre en opsamling af relevant viden, erfaring og informationer i øvrigt, er der nu skabt en temasamling på godtsygehusbyggeri.dk. Formålet er at sikre, at der gives en let og direkte adgang til de mange erfaringer og al den viden, der i disse år skabes hos hospitalsbyggerierne, så andre byggeprojekter kan lade sig inspirere og få gavn af dem.

Temasamling er opbygget omkring 12 relevante temaer, som alle har stor betydning i arbejdet med hospitalsbyggerierne. Emner er:

• Flytning og ibrugtagning
  • Forandringsprocesser
  • Digitalisering og teknologi
  • Arbejdsgange
  • Juridiske aspekter
  • Økonomi og effektiviseringer
  • Logistik
  • Indretning, arkitektur og kunst
  • Brugerinddragelse og patienten i centrum
  • Kommunikation
  • På byggepladsen
  • Miljø og bæredygtighed

Tryk her for at komme direkte til temasamlingen.