Netværksdage slog endnu engang deltagerrekord

Efter to år med coronaaflysninger kunne mere end 300 regionalt ansatte, der arbejder med sygehusbyggeri, endelig mødes til Netværksdage om sygehusbyggeri. I år slog konferencen deltagerrekord med 313 tilmeldte, der delte viden med hinanden, og diskuterede ibrugtagning, brugerinddragelse og byggeprocesser over to dage i Nyborg.

Netværksdagene samler regionale medarbejdere, der arbejder med sygehusbyggeri, og giver dem mulighed for at lære og dele viden med hinanden og på tværs af regionerne i uformelle rammer på Hotel Nyborg Strand. Netværksdagene måtte aflyses i 2020 og 2020 på grund af corona-pandemien, og derfor var begejstringen stor, da de mange deltagere endelig kunne mødes igen. Konferencen slog da også deltagerrekord med 313 tilmeldte fra de fem regioner.

Netværksdage for sygehusbyggeri fejrede i år sit 10. jubilæum, og mere end 10 år inde i moderniseringen af sygehusstrukturen er mange af byggerierne langt i byggeprocessen. Dette års sessioner bar præg af dette, og der var derfor 23 forskellige oplæg, der bl.a. havde fokus på byggeprocesser, ibrugtagning, ledelsesopgaven, logistik og effektivisering.

Du kan finde alle de spændende oplæg fra konferencen lige her.

Velkomst ved regionsdirektør i Region Hovedstaden, Jens Gordon Clausen.

Plenumoplægget på den første dag efterfulgtes af en paneldebat.

Deltagere på konferencens første dag.