Kom og vær’ med til at indvie det første færdige Kvalitetsfondsbyggeri i Slagelse

Det nye akuthus på Slagelse Sygehus står færdigt. Det bliver fejret lørdag d. 2. november, hvor Region Sjælland inviterer alle borgere til at se den nye bygning

Alle er velkomne lørdag den 2. november mellem kl. 13.00 og 15.00 på Slagelse Sygehus til en uformel fremvisning af den nye akutafdeling, det nye intensiv-afsnit og det nye hjerteafsnit. Der vil være repræsentanter fra hver af de tre afdelinger til stede for at vise de nye lokaler frem.

Det første spadestik til en ny akutafdeling på Slagelse Sygehus blev taget 26. august 2011. Med støtte fra Regeringens Kvalitetsfond har det været muligt at opruste Slagelse Sygehus som akut-sygehus. Byggeriet har kostet 315 millioner og er landets første, der er støttet af Kvalitetsfonden, som nu står færdigt.