Den 2. september 2018 afholdes der igen Åbent hospital

Sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen søndag den 2. september 2018, når der endnu en gang inviteres til Åbent hospital rundt omkring i landet.

Kom med indenfor på landets nye hospitaler, når der igen arrangeres en spændende dag i de bedste rammer. Oplev nogle af Danmarks største byggerier og følg med i udviklingen af dit hospital. Hør om de mange forbedringer i sundhedsvæsenet, og få indblik i den nyeste teknologi. Alt dette og meget mere kan opleves til Åbent hospital.

Med næsten 17.000 besøgende til arrangementet sidste år, åbnes dørene endnu en gang for alle de mange nysgerrige borgere i hele landet. I 2017 bød 19 hospitaler alle interesserede velkommen, så de kunne se og høre, hvordan der arbejdes på hospitalerne, samt hvad og hvorfor der bygges over hele landet.

Billeder fra Åbent hospital 2017

Vi bygger for livet er kampagnen, som har til hensigt at sætte fokus på, hvorfor der bygges nyt i alle regioner. Med de gode erfaringer fra Åbent hospital 2017 er det besluttet, at arrangementet skal gentages i 2018. Book derfor den 1. søndag i september 2018.

Læs meget mere om de nye hospitaler og Vi bygger for livet på både hjemmesiden og facebook, hvor det også er muligt at holde sig orienteret om dette års Åbent hospital!