Godtsygehusbyggeri lancerer ny hjemmeside

Den 20. april 2018 offentliggøres en ny udgave af hjemmesiden godtsygehusbyggeri.dk. Med en ny IT-platform og et nyt design har den nye hjemmeside fokus på enkelthed og brugervenlighed. Det er dermed med stor glæde, at redaktionen på godtsygehusbyggeri endelig kan åbne op for den nye hjemmeside!

Portalen godtsygehusbyggeri.dk samler al aktuel information om sygehusbyggeri i Danmark. Her får du det aktuelle overblik over investeringerne i fremtidens sundhed. Danmark investerer 41,4 milliarder kroner i nyt sygehusbyggeri frem mod 2025 i gennem kvalitetsfonden. Dertil kommer de sygehusbyggerier, som regionerne finansierer på egen hånd.

Foto: Lasse Høj Nielsen, Kommunikation, Aalborg Universitetshospital.

Om hjemmesiden
På godtsygehusbyggeri.dk kan du få overblik over nyheder, netværk, nøglepersoner og rammer for de nye sygehusbyggerier, og du kan følge med i, hvordan de enkelte byggerier skrider frem. Portalen rummer desuden en stor samling af relevant baggrundsviden om regionernes byggestyring, principper og processer. Artikelsamlingen sætter fokus på - og giver links til - forskellige byggerelaterede områder, mens byggebloggen og erfaringerne stiller skarpt på cases fra de enkelte projekter og emner der rør sig generelt indenfor sygehusbyggeri. Læs eksempelvis den helt nye erfaringscase omkring medicoteknik på Rigshospitalet.

Projektsider for de enkelte sygehusbyggerier

Ligesom på det tidligere godtsygehusbyggeri.dk, er der også på den nye hjemmeside projektsider for de enkelte byggeprojekter. Danmarkskortet på hjemmesidens forside giver et hurtigt overblik, og ved at trykke sig ind på de enkelte projekter er det muligt at læse meget mere om de mange sygehusbyggerier. Find alle projektsiderne her.

Nyhedsarkiv

Nyhedsarkivet relanceres også med en helt ny søgefunktion. Her kan der søges på årstal, måneder og emner, så det nu er lettere at finde viden om specifikke områder. Arkivet bliver løbende opdateret med både ældre artikler, samt selvfølgelig helt nye.

God fornøjelse med den nye hjemmeside!

Skulle der være noget som redaktionen har overset, eller noget der mangler på siden, er man altid velkommen til at kontakte os på jsc@regioner.dk eller ktn@regioner.dk