Tilmeldingen til Netværksdage 2017 er nu åben

Danske Regioner inviterer for syvende år i træk til Netværksdage om sygehusbyggeri, hvor videndeling endnu engang står på programmet.

Igen i år afholdes Netværksdage om sygehusbyggeri i Nyborg, hvor regionale medarbejdere og ledere samles for at dele viden, udveksle erfaringer og høre om den nyeste udvikling inden for byggerierne. De seneste seks år har vist et stigende antal deltagere, og der vil i år være et endnu større udbud af sessioner, som involverer mange forskellige aspekter af sygehusbyggeri. Man vil blandt andet kunne høre om nye arbejdsgange, organisering, teknologi og juraen, som følger med de mange nye sygehusbyggerier med oplægsholdere fra alle fem regioner.

Markedspladsen til Netværksdage 2016

Temaerne på netværksdagene er udvalgt, så de i størst muligt omfang afspejler de aspekter, der i lyset af projekternes aktuelle stadier, er relevante for deltagerne, og det er vores indtryk at deltagerne går derfra med både ny inspiration og nye kontakter, udtaler Christina Carlsen, teamleder for Indkøb, Innovation og Sygehusbyggeri hos Danske Regioner.

Om
Sidste år var der omkring 260 regionale deltagere på Netværksdagene på Nyborg Strand Hotel. I år bliver Netværksdagene afholdt samme sted den 30. og 31. august 2017. For at se hele programmet og læse mere om de forskellige sessioner, så tryk her.