Igen i år mødes de regionale medarbejdere til videndeling om sygehusbyggeri

Netværksdagene om sygehusbyggeri samler igen medarbejderne fra regionerne, der arbejder med sygehusbyggeri til en todages videndelingskonference i Nyborg. Deltagerne præsenteres for et program, der byder på en lang række faglige emner samt oplæg fra nogle af eksperterne inden for sygehusbyggeri

I slutningen af august mødes medarbejderne der arbejder med sygehusbyggeri i regionerne til den årlige videndelingskonference, og programmet byder på mange spændende aspekter inden for sygehusbyggeri. Emnerne ved årets netværksdage spænder fra sessioner om erfaringer fra byggepladsen, til samarbejdet med rådgiverne, til erfaringer med effektive flytteprocesser og oplæring af personale til arbejdet i de nye fysiske rammer.

Stemningsbillede fra middagen (foto: Danske Regioner).

Oplægsholderne til årets netværksdage er Peter Beyer fra Center for virksomhedsudvikling og ledelse på CBS, der beskæftiger sig med forandringsledelse ved organisationsforandringer. Derudover kommer Tore Dag Olsen, Direktør ved Sykehuset Østfold HF i Norge, som vil dele sine erfaringer med realisering og gevinster ved ibrugtagning af Nyt Østfold sygehus.

Hold jer opdaterede her på godtsygehusbyggeri.dk, hvor der vil blive live-tweetet og skrevet artikler om de mest centrale temaer far Netværksdagene.

Plancher fra sessioner og oplægsholdere vil blive lagt ud efter konferencen.