Konference om nyt sygehusbyggeri

Den 20. juni afholdt Danske Regioner og DI konference om byggeriet af nye sygehuse i Danmark. På konferencen fortalte regioner og virksomheder om samarbejdet og gav indsigt i udvikling af innovative løsninger til de nye sygehuse

Konferencen havde særligt fokus på, hvordan denne typer samarbejder kommer i stand og hvad den enkelte virksomhed får ud af samarbejdet. Regionerne gav deres bud på, hvor virksomhederne kan blive en del af det fremadrettede samarbejde om udvikling af løsninger og innovative produkter. En række virksomheder, der allerede er i gang med samarbejdet med regionerne om sygehusbyggerierne, præsenterede ligeledes deres erfaringer.

Præsentationer fra dagen:

Sygehusbyggerierne - godt i gang (pdf) Adm. direktør, Adam Wolf, Danske Regioner

Innovative løsninger på tværs af byggerierne

Samarbejde om nye løsninger til sygehusene

Andet materiale: