Åbent Hospital 2019

Sæt allerede nu et stort kryds i kalenderen søndag den 1. september 2019, når der endnu en gang inviteres til Åbent hospital rundt omkring i landet.

Det populære Åbent hospital kommer igen i 2019. Danske Regioner kan nu offentliggøre datoen for årets Åbent Hospital, der finder sted den 1. september 2019.

Sidste år benyttede flere end 13.000 sig af muligheden for besøge de nye og ombyggede hospitaler og møde de engagerede medarbejderne. Åbent hospital giver mulighed for at se det største byggeprojekt i knapt 1000 år.

Åbent Hospital på Herlev Hospital i Region Hovedstaden

At så mange lagde vejen forbi sidste år, glæder formanden for Danske Regioner, Stephanie Lose:
- Jeg er glad for, at så mange danskere benyttede muligheden for at se hospitalsbyggerierne. De nye hospitaler får stor betydning for alle, og derfor er det meget vigtigt for os i regionerne, at danskerne ved selvsyn ser, at vi gør vores absolut bedste.

Besøgende til Åbent Hospital 2018 på det kommende Universitetshospital Køge i Region Sjælland

De nye og ombyggede hospitaler, der alle står færdige i 2025, kommer til at tilbyde faciliteter og teknologi i særklasse. Det er derfor lagt op til en spændende dag, hvor du, din familie og dine venner er inviteret indenfor, så I kan se danmarkshistoriens største byggeprojekt i knap 1000 år med egne øjne.

De enkelte hospitaler, som deltager i dagen, vil i den kommende tid løbende ligge mere info op.

Du kan læse meget mere på vi bygger for livet's hjemmeside