Se og del dit #sygehusbyggeri

Under det officielle hashtag #sygehusbyggeri på Instagram og Twitter er det muligt at følge, se, dele og kommentere på den seneste udvikling i og omkring sygehusbyggerierne

One hashtag to rule them all

Godtsygehusbyggeri har netop oprettet en Instagram-profil (@godtsygehusbyg), der skal være med til at sætte billeder på udviklingen af de nye sygehuse. Tilstedeværelsen på sociale medier, så som Twitter og Instagram gør det muligt at følge og se udvikling dag til dag i sygehusbyggerierne. Til at samle nyhedsstrømmen af billeder og tweets, der er relateret til sygehusbyggerierne bliver det officielle hashtag #sygehusbyggeri anvendt. På vores Instagram-profil er det muligt at følge byggeprocessen bl.a. gennem øjnene af de hårdt arbejdende hænder på byggepladsen. Derudover er det muligt for dig at dele dine billeder af sygehusbyggerierne og kommentere på udviklingen på enten Twitter og Instagram.