Programmet for seminar om nyt sygehusbyggeri er offentliggjort

Danske Regioner og DI afholder d. 20. juni 2013 seminar om de nye sygehusbyggerier. Her kan du få indsigt i udvikling og innovation til de nye sygehuse med særligt fokus på, hvordan et samarbejde kommer i stand

Danske Regioner og DI er værter ved seminar om byggeri af nye sygehuse i Danmark. På seminaret fortæller både regioner og virksomheder om deres samarbejde. Hør blandt andet regionerne give deres konkrete bud på, hvor virksomhederne kan blive en del af det fremadrettede samarbejde om udvikling af løsninger og innovative produkter til de nye sygehuse, f.eks. indenfor transportteknologier, sporbarhed, miljøbeskyttelse mv.

Flere virksomheder er allerede langt i samarbejdet med regionerne om de nye sygehusbyggerier. På konferencen vil en række af virksomhederne fortælle om deres erfaringer i forbindelse med byggerierne. Hør bl.a. Grundfos og Linak fortælle om deres samarbejde med at udvikle nye løsninger til de kommende sygehuse.